WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

random ;)
Thursday 16 May 2013 | 01:38 | 0 Comment[s]


hi hi :) *tunduk hormat* nak meluah something . sekarang ni kan ? perasaan untuk berkasih sayang totally hilang :) i dont know why . but aku rasa aku dah takperlu semua tuu . just kawan . mungkin pasal haritu entah lahh aku rasa tahun ni better single :) mana tahu satu hari nanti dapat-2 yang betul-2 ikhlas . sekarang ni pun hanya cinta beruk monyet semua . so better begini kan ? DAMI pun dah ade girlfriend . so ? takpe lahh aku dengan dia sejak break haritu memang takde jodoh . zami ? hmm ! i miss him . bila tengok rumah dia rindu dia . aduhai nak lupa macam mana . tapi now aku dah boleh terima semuanya . aku dah cuba yang terbaik untuk dia tapi takpelah . nak buat macam mana bukan jodoh jugaa . aku better macam ni . takde lah hati sakit dahh nak menangis semua . takde yang boleh nak sembuhkan lagi . aku taknampak lagi siapa orang dia . tapi yang ade depan mata hanya family aku :DD yang boleh buat aku tersenyum . kawan-2 ? mana diorang semua ? waktu sekolah jee lah ade but now ? hilang dah taknak contact ok lahh tu . bukan boleh paksa paksa orang nak ingat kita . sekarang ni debaran nak tunggu sambung belajar . kalau takdapat pergi kptm ,. insyaallah . kalau ayah takbagi pergi form 6 lah jwabnyaa . kena lahh iron baju sekolahh . aduhh! tension ahh sekolah ni . hope dapat lah poli ke ape ke . hope sangat :')  doakan sekaliyee . ade satubenda nak bagitahu . birthday KWANGSOO runningman sama dengan aku . ohh ! bahagia nyaa :D okk lahh / lenguh dah tangan ni . byee *lambaitangan*



OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved