WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

sorry wana :)
Thursday 25 April 2013 | 05:21 | 2 Comment[s]

nak benci aku ? benci lahh wehh benci lahh! sebab selama ni memang aku dah anggap kau benci aku zami . kau buat aku macam ape jee kan ? nak marah . marah lah! sikit pun aku tak kisah even sebesar kuman . kesedihan aku kemarahan aku ade kau pikir ? takde langsung ! kau pikir sakit hati kau kemarahan kau semua kan? heyy! dunia berputar . hmm! sorry . dah terlebih . yes ! i still love you . ahhhhhh! lupakan semuanya . lupakan ! :') taknak tengok muka dia ! taknak tengok semua tentang dia . dia buat aku macam aku takde perasaan . dia buat aku macam aku ni patung yang pernah couple dengan dia . how dare you zami ? ;)

to wana :) im sorry :) yes its my fault . janji takbuat dah :') cuma masa tuu frust kott. saya ingat betul . sorry again ;) 

OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved