WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

genap satu bulan :)
Friday 18 January 2013 | 01:19 | 0 Comment[s]







my hizami :) my superhero , penjaga hati saya . hahaha :D mohd hizami. genap satu bulan! hope semua ni lama lama dan lama . ape-2 jadi senang jee cari awak . dekat selang 3rumah . cari pasal tumbuk terus tade excuse . HAHA . saya ? saya kuat merajuk right ? alahai! perkara biasa . awak bukan pujuk punn . mak saya tahu pasal kita . dia suka awak kawan dengan saya . awak! jangan pernah sakiti hati saya :') saya taknak awak pisah dengan awak :) hohoi! takecare and kita jaga relay ni sama-2 :) iloveyou iloveyou and iloveyou :)


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved