WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

i hate you alang !
Friday 7 September 2012 | 17:23 | 0 Comment[s]


aku dah break dengan orang yang aku sayang . korang tahu juga . alang kan ? haha . aku yang minta but dalam hati aku , aku nak dia pujuk aku . tapi tade . aku still pegang password dia taw . then semalam dia dah tukar so aku dah tahu semua tuu . semalam juga zakwan cerita dengan aku yang dia dah return back dengan ex dia wawa . before aku . nampak sangat selama ni memang hati dia masih ade si wawa tuu . ok :') korang tahu masa dapat tahu , aku lemah terus . aku takmampu nak tahan air mata aku dah . then aku call haizi :) dia dengar ahh aku nangis . kalau cerita dekat kawan aku , sah sah memang aku kena maki :') aku try lupa dia . semua aku dah buang . aku dah unfriend dua-2 fb dia :) unfollow dia . buang inbox fb dia . then text selama ni . aku taknak sakit hati :') hope dia happy jee , aku takkan cakap pasal dia dah . hati aku sakit . :) tapi tak sesakit masa break dengan nen . satu minggu tiap malam aku nangis . haha ! dah lah . now aku dapat klon nen . si qusyairi . aku panggil dia que :) ohh yeahh ! my future son name . boleh-2 kan ? jodoh lah katakan . aku try tenang kan diri . lupakan semuanya pasal faridzuan . lupakan semuanya . semuanya :) okk lahh baiyy ! :)



OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved