WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

can't forgot you
Thursday 20 September 2012 | 04:32 | 0 Comment[s]



jumpa orang dengan senyuman dan gelak tawa tapi tade sape tahu hati aku kan ? serius aku rindu dengan alang . 2bulan , lama tuu . but musnah mcm tuu . yes ! aku couple dengan orang sekolah dia just untuk lupakan dia tapi aku takboleh . konon aku cakap dekat asmar yang aku senang lupakan ex aku . but tak , semuanya aku tipu . :') aku nak dengar suara dia . aku hope aku cepat lupakan dia . aku nak spm , takkan masih nak pikir pasal dia yang takpernah pikir pasal aku :) hmm ! lagipun dia dah bahagia aku tengok . haritu aku dah remove but hati aku :'( aku add balik and follow dia . mesti orang akan cakap mcm-2 . tak kisah eh ! janji aku dapat stalk dia and know about him . penat ehh kalau pikir benda ni tiap hari buat lemah jiwa aku . lemah segalanya . yang penting sekarang aku takdapat lupa dia . dia masih ade dalam pikiran dam hati aku :') hope kau bahagia alang ! 

HOPE KAU BAHAGIA DENGAN NURUL SHAZWANI :)





OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved