WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

two month !
Friday 10 August 2012 | 22:44 | 0 Comment[s]

hi hi :) aku dengan farid dah 2bulan . mungkin orang cakap sekejap jee tuu . tapi bagi aku masa yang lama . semua perangai dia dah ade dalam kepala otak beta :) dalam masa nak masuk dua bulan banyak dugaan yang beta terima dengan perangai dia . haiyoyo ! nak menguji bagai . lemah aku kau taktahu . btw , iloveyousomuch farid . masa pukul 12 aku call tapi bukan dia yang angkat imwan yang angkat . aku kena tunggu satu jam call dia . aku ingat dia lupa dan benda ni semua takpenting untuk dia . memang semlam nangis gile aku . gilegile korang tahu ? lastlast dia miscall aku . first aku tegar kan hati taknak call tapi takboleh sebab aku rindu dia sebenarnya :) tiap masa aku rindu dia . lagilagi dengar lagu aishiteru 2 . HAHA . dia pernah cakap bile aku tanya dia KAU RINDU AKU TAK ? dia boleh cakap . TAKHABISHABIS DENGAN RINDU KAU . bapa touching gile aku dengan dia . tapi aku tahu kalau aku merajuk tade nyee di pujuk ! tapi haritu pasal ape ntah . dia keluar perkataan MINTAMAAF dalam masa aku couple dengan dia takpernah lah dia keluar perkataan tuu even dia yang salah . HAHA . dia cakap dia taknak aku hilang dari hidup dia . kalau taknak jaga perangai takut satu hari jadi ape-2 nanti :D semalam aku open facebook dia . dia ade puji budak ni cute bagai . kuangsam farid ! nak kena penyepak dengan aku ahh tuu . dengan crush dia , fuhh ! macam pffttt . aku tahu farid sayang aku ! yeke ? entah . aku rasa lah . mungkin ! tanya farid lah macam tuu . korang tahu farid takpernah pujuk aku ! aku jee yang manjang pujuk dia . gedik minah tuu ! satu lagi pasal facebook dia jadi TL . aku dah cakap taknak percaya . lastlast marah aku ! tapi memang dah trend , dia jadi mangsa nyaa . HAHA . kesian dia ! takboleh nak buat ape dahh . tapi okk ape boleh letak cover photo gambar aku ! cantik sikit . nasib aku takjadi TL . hope hubungan kitaorang bukan setakat dua bulan tapi kalau boleh 200tahun :DD takleh blah . amin ! even tiap hari bergaduhh . :) iloveyoufarid !


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved