WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

I MISS YOU
Monday 13 August 2012 | 18:16 | 2 Comment[s]

saya : boleh nurul cium opah ?
opah : boleh :)
saya : opah taknak cium nurul ?
opah : nak :) (tapi takcium)
saya : boleh nurul peluk opah ?
opah : boleh :)
saya : opah taknak peluk nurul ?
opah : nak :) (tapi takpeluk)

aku mimpi semalam :') maybe sebab aku rindu dengan arwah ! aku bangun aku tengok air mata dah mengalir :'/ aku rindu dia sangat ! kenapa aku takbalik raya duludulu . and now aku takdapat raya dengan dia . aku kena terima takdir ni . tapi bile ingat dia . aku sedih sangat ! hmm ! walaupun tuu mainan tidur kan ? aku rasa bahagianya . aku rasa macam betul-2 aku peluk tubuh dia . betul-2 weh ! aku terasa yang tuu badan dia . lembut-2 ni ! masa aku cium aku rasa tuu pipi dia . pipi yang di telan dek usia . okk lahh ! ni pun dah meleleh :'(


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved