WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

tingtong :p
Wednesday 4 July 2012 | 02:55 | 0 Comment[s]

ce tengok ? ade nen kan ? masa di favourite ke retweet entah . hanya tuhan jee yang tahu perasaan aku . masa tuu aku baru berapa minggu kot break dengan dia . HAHA . then semalam kan ? aku ade nampak muka macam dia . budak sekolah aku :') hati aku tak keruan hangpa tahu ? kalau aku jumpa lagi laki tuu . aku taktahu ape aku buat . aku sergah terus :D nak tahu form berapa . tapi hari ni aku taknampak dah . kawan aku semua pelik macam mana boleh aku sayang nen padahal jauh . aku sendiri taktahu , masa aku dengan dia , dia takpernah marah aku . masa sebulan tuu ! even nak sampai sebulan dia dah buat perangai . tak terkata rindu aku dekat dia sekarang  .bukan aku nak dia tapi aku nak dengar suara dia jee . suara dia cakap penang . :) ya allah ! rindu sangat . masukmasuk lagi lagu yang baru aku letak . best kan ? ohh well ! aku tahu :) . semalam pula aku break kejap dengan farid . aku sendri taktahu kenapa . menangis kot semalam . terus aku ingat nen . sama macam nen dulu . tinggal aku tetibe . hmm :') nii buat aku touching . aku sayang farid tuu tapi kan ? adakah dia sayang aku ? aku takut benda yang sama terjadi nanti . aku sendri taknak lalui . HAHA . bongok jee aku. 5 bulan lagi nak spm masih pikir benda alah nii . semangat aku nii woi . semangat ! walaupun kan ? nen duduk asrama dia emsti text aku . tapi farid ? hmm . aku bukan ape . aku bosan . aku nak text dengan dioo . sedih kan kisah aku ? menangis lah korang baca , jadi aku pun bertext lah dengan ex aku , kawan-2 aku . lelaki kan semua ? dia takkisah pungg . hmm ! aku mesti sabar untuk pertahan kan semuanya . 7 hari lagi :) kalau boleh kekal jee . tapi kalau aku sorang jee buat semua nii . mampu kee ? takkan ? hmm ! now pun dia dah malas nak tegur aku . aku percaya dia . tapi entah lah . keraguan setiap dalam hati wanita tuu mesti ade kan ? walaubagaimanapun , aku tetap sayang diaa . kalau boleh nanti kan ? korang boleh tak ? suruh nen wish birthday aku nanti . pleasee ! aku nak sangat perkara tuu berlaku :'( tolong aku taw . tolong orang dapat pahala tuu :) bantu lah saya yang serba kekurangan ni . itu jee saya minta . itu boleh jadi hadiah birthday saya yee anda semua :D haha . lama dah aku merepek . baiyy semua . assalammualaikum :D


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved