WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

my friend :D
Friday 20 July 2012 | 05:02 | 0 Comment[s]

yang aku bulat tuu aku rapat nak mampus :D ecal jee tade . 


redzuan ! my ex :D paling prihatin . 


rugby ! iskandar :)


aki ! ni budak gilee :) ex aku . 


syamim ! budak penang :)


zamir , ex aku untuk beberapa minggu :D


azzam ! kawan memaki aku :D


danial asyraf . nen ! my lovely ex :)


afizul ariff , sahabat aku . 


muhammad izham ! abang aku . 


ex aku , 3hari :D

*ecal , piyan , epi , anoi , dani , ayob , eman , hendra , ilul , tatan , manan , mirul , sulaiman , syukrikapewong , 



OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved