WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

butterlove ;)
Monday 9 July 2012 | 20:11 | 0 Comment[s]

korang nampak ? hahah . okk ! aku dengan dia couple balik . masa dia cakap tuu kan ? sebak dah aku rasa then jatuh lah airpanas dari mata aku :D dia janji taknak buat aku macam hari tuu lagi :) ohhsemm ! aku sayang dia . harap dirinya juga begitu yaa :D esok sebulan lah kitaorang . 11.07 . kitorang bersama 11.06 :D esok birthday c fauzan :D 4hari lagi birthday aku . jangan lupa untuk wish kan saya yee . ohh my !! aku nak  tulis tuu jee , alang dengan aku dah bersama . nak kena karate try lah lakukan benda yang saya tidak gemari :)  toingtoing ! katak lompat :D baiyy :D


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved