WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

memory !
Thursday 7 June 2012 | 05:12 | 0 Comment[s]

wahaa ! *terlompat-lompat . now ade dekat kl . esok balik sabah . lemah segala jantung  dan kaki saya :( nak tahu ? tadi g jalan kat chowkit nak beli makanan basah . then singgah dekat hari-2 . aku cakap dekat mak nak g tengok singlet . aku pun pergi lah tengok . then masa aku nak bayar aku tengok-2 mak dah tade . punya lah aku takut . tapi masa dalam pasaraya tuu . aku buat relax jee . sampai depan UO . call mak tapi takangkat . dengan ade orang tengok aku semacam jee . dengan ade orang minta sedekah sebb kaki dia rosak . aku dah nangis . lagi-2 mak takangkat . memang aku nangis lah lepas tuu . sampai hati mak kan tak ingat aku . kali kedua aku call baru dia angkat . eseh ! sekali jee aku call masa tuu . itu pun dah meleleh air mata aku . mak ade dekat dalam UO cari naim punya tracksuit . tapi kan sampai hati mak masa tuu takingat aku . dah masuk dalam tuu baru nak ingat anak perempuan tersayang . masa aku dah tersesat tuu . aku text ayah . ce bayang kalau aku hilang ? memang aku tade nak tulis blog nii kan  ? tak kee korang sdih acan tuu ? ilekilek ! nasib aku masih ade . hahaha . dalam UO pun sambil berjalan airmata aku meleleh . aku marah mak . mak diam , tahu pun risau kan ? masa abg zuki nak ambil aku dekat bawah , dia mcam nak marah jee , tapi kan dah tengok aku sedih semacam . takjadi terus nak marah . bukan salah aku . aku dah cerita dekat mak kan ? oitoit! esok balik sabah . aku pakai tudung . tunjuk perubahan dekat ayah . HAHAH . gedik sungguh ! ehh , korang tahu ? abg aku tinggal kat sini . betapa sedihnya mak . aku pun sedih tade kawan gaduh . nanti aku takcukup duit sape nak bagi ? abang ! dah jauh mcm nii baru aku tahu betapa sunyi tade kau . adik sepupu call cakap abg nangis . anak manja mak kan ? mana boleh berjauhan . kesian dia :( aku pun sedihh sehh ! malas gile aku nak balik :DD ape aku nak bagi dekat diorang jeng nii ? tade benda . aku beli labu sayong bagi dekat 3 orang tersayang dekat belakang aku . murah jee tapi kan benda alah tuu dari perak . aku bagi lah ! jadi nanti diorang akan ingat aku . dahlah . naik lenguh kepala otak aku :DD baiyy sayang ~


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved