WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

you :*
Thursday 14 June 2012 | 04:32 | 0 Comment[s]

entah , aku taknak sangat update , tapi tade topik . mcm aku dengan nen tuu . aku ingat boleh lama . tapi sebulan jee . hmm , aku malas nak pikir . hope lama kan ? jarang kot text , banyak sembang aku call and dalam facebook . lagipun aku takkisah sangat . bukan ade line pun . dulu dengan nen pun kejap-2 jee text :) janji dia sayang aku . kita takboleh nk paksa orang sayang kita kan ? aku harap dia ikhlas jee dengan ape yang dia sebut . sayang aku , nak setia dengan aku . :) hope tak mcam nen buat kat aku . aku taknak sakit hati dah . 


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved