WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

:'/
Saturday 23 June 2012 | 00:02 | 0 Comment[s]

i keep you promise , tapi kalau dalam hati ade dia . jujur jee . dekat twitter dia ade cakap pasal aku right ? i taksuka you rapat dengan ex you , tak kira ahh sape punn . janji ex . kalau dengan perempuan lain . i tak kisah ahh . sumpah tak ! nak bersayang ke ape ke . up to you tapi jangan dengan ex you . haih ! berlubang dohh jiwa aku . :'( asal aku perlu menangis and dia sendiri cakap yang dia tak ambik peduli pasal aku . sape yang nak pedulikan aku ? tape ! i tahu ramai yang pedulikan you termasuk si kacak you right ? i taknak ahh , i ade jasad you but hati you dengan orang lain . i taknak . benda tuu semua . lagi sakit jiwa i nanti . :') you sebenarnya sayang i tak ? jujur jee lah . ponat aku ! HAHAHA . 


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved