WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

A B C ;)
Thursday 21 June 2012 | 03:29 | 0 Comment[s]

aku rindu bestie aku , rindu sangat . apatah lagi afizul tuu haa . jauh sangat duduk nya . tapi kan ? ade bestie yang dekat pun jarang jumpa . aku tahu dia terasa dengan aku , now , aku jarang spend time dengan dia . tapi sumpah ! aku rindu nak sembang-2 dengan kau . aku rindu kau . aku sendiri taktahu kenapa wehh , aku minta maaf sangat . tapi kau tahu ? kau takpernah hilang dari fikiran aku . aku sayang kau , afizul then semua kawan aku . kadang-2 aku jealous tengok kau dengan kawan-2 kau . happy kan ? takmacam kita . terus terang aku cemburu . tapi kau sendiri cakap kan ? yang diorang kawan kat sekolah then aku dalam base nii . aku try untuk ubah . tapi now pun aku malas betul nak keluar dah . balik sekolah aku tidur ., wajib yee . ape pun kau kena ingat yang aku sayang kau . sangat-2 wardah nurhananie . :)
erghhh ! dah lama aku takcakap dengan diorang ecal . sumpah rindu tapi sape suruh sakit kan hati aku . tadi saje mnggedik dengan asmar pakaikan dia jam ape bagai . duduk berdepan kacau dia . diorang cakap kami sesuai . hakpuihhh ! kami rapat . dan sampai bila-2 hanya kawan . kalau balik sana mesti rindu kan ? sudah tentu ohh . tadi diorang ecal senyum-2 konon dengan aku . bukan nak pujuk aku . sial lah jai ! lantak korang ahh . malas nak cakap banyak . then anje tadi lawak gileee . tiba-2 bertengtang mata dengan dia . malu-2 lagi . HAHA. tolong ahh . nak terberak aku . aku rindu nak otp dengan farid tapi aku tahu mcm mana nak otp right ? phone dia tade . aku dah sayang farid sangat , hope dia macam tuu lh . kalau tak , aku terbang pergi sana . aku kungfu kepala dia tuu . kena ahh ! sumpah dia takut . HAHA . iloveyoupakcik ! 

GERMANY and PORTUGAL


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved