WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

allahyarhamah habariah
Sunday 10 June 2012 | 03:14 | 0 Comment[s]

hmm , aku taktahu nak mula macam mana . korang nampak gambar tuu kan ? dulu opah cantik sangat . atok tergila kan opah . then diorang kahwin dah 56 tahun . ini satu-2nya nenek yang tinggal tapi dah pergi tinggal kami :( 13.5.2012 jam11 malam . aku sempat tengok dia . tapi tengok dia terlantar dekat wad icu . takdapat dengar suara dia dah . YA ALLAH ! aku rindu dia sangat-2 . even masa dia ade just layan dia sikit . aku rindu bebelan dia , macam-2 aku rindu . korang tahu ? kesian dekat atok . sangat-2 kesian . aku taktahu nak terang mcm mana . tapi aku tahu korang boleh tahu perasaan aku kan ? masa opah meninggal kami bawa dia balik rumah . masa dekat hospital cu cakap nak balik rumah , terus dia buka mata dia . memang opah nak sangat balik . bila ingat dia , hati aku sesak . sebak dan semuanya  . aku harap arwah ditempat ditempat-2 orang yang beriman . amin ! masa tuu pun aku tengah sedih pasal orang yang aku sayang . now ! aku malas nak pikir . masa opah kena bawa balik . aku sedih tengok dia bernafas ,. masa tuu aku takboleh nak baca yassin dekat sebelah dia . aku cuma bagi dia air and bisik dekat dia suruh ikut aku cakap . then masa hampir pukul 11 dia nafas perlahan-2 then terus pergi . aku taktahu nak gambar perasaan aku masa tuu . satu-2 nya opah aku dah tade . aku mandi kan dia , aku tengok dia kena kapan . then cium dia . semua nii cuma pembedahan bisul . then dia tinggalkan kami . first tuu memang dia ade sakit hati then cu memang dah cakap opah takkan lama dah tapi taksangka semua nii terjadi secepat mcm nii . sekelip mata . hmm . 

AL-FATIHAH


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved