WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

ABC
Thursday 31 May 2012 | 19:52 | 0 Comment[s]

facebook sudah deactive , malas kott . banyak benda nak fikir . exam hari tuu takambil lagi .balik nanti lepas seminggu ade exam lagi .  fuhh ! nak lupa kan seseorang tuu . kalau boleh kan ? aku minta sekarang adalah buat aku hilang ingatan dan hanya melupakan dia . boleh kan ? HAHA . malas nak pikir . dah padam semuanya . taklama boleh lah aku lupa . takperlukan masa yang lama . hmm , hari nii last aku kat rumah DE , maube kalau ayob nak hantar aku balik kampung . mesti dia suruh aku belanja mcd . haih ! mana aku nak kecau duit ? pandai lah pujuk nanti . wahwah ! malas nya aku nak balik sabah , hari tuu de bawa g tengok wayang MIB . boleh tahan juga . ade ke patut kami duduk bawah sekali sebb beli tiket lambat ., kesian kan ? kena mendongak habis-2an . best sangat dekat kampung nii . nak sebulan aku dekat sini . aku taknak lah balik sabah . hmm , menyedihkan betul . zamir satu lagi . bongok betul . menyakitkan hati . HAHA . masa kat kampung , belek lah album lama-2 banyak betul gambar kami masa kecik . sungguh comel aku masa tuu . well ! mcm taktahu . nanti aku masukkan ok ? mcm malas nak aktif dalam fb dah . menyakitkan hati . *hati sedang terbakar :D rindu pula dekat ayah . rindu rindu rindu *dengan muka yang sangat manja :0 dekat opah pun :( dan satu lagi kan ? aku try untuk mengubah diri aku . now , aku berjinak dah dengan memakai tudung . maybe aku hanya sekali-sekala . tak semestinya aku kna ubah trus gaya aku kan ? secara perlahan-2 . tolong beri semangat taw . ramai dah beri dorongan dekat aku . suka sangat . cantik kalau aku pakai tudung dan semua perempuan cantik bile pakai tudung . baju pun kena beli baru lah lepas nii . tade lengan pendek , tade leher luas . ohhyeah ! kena beli tudung banyak-2 . bile tudung dah banyak , pakai tudung terus . dan never ever aku buka dah . aku akan kekal kan sehingga aku mati . dan pergaulan dengan lelaki pun kena jaga takleh dah pegang-2 . takleh tumbuk dan tampar lagi ! nanti kan nurul syahirah yang baru yee . wahwah ! aku excited nii nak tengok perubahan aku . ohh yeah girl ! baiyy !!

OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved