WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

sorry yaw !
Thursday 8 March 2012 | 21:55 | 2 Comment[s]

nyumnyum ! hahah ! aku menyesal tak tolong mak semalam :( aku lebih penting kan diri . aku lebih penting kan tido . aku menyesal gile wehh :'( tapi pagi tadi tengok mak senyum :) aku lega ! dia takpenat sangat . kalau dia penat aku nak peluk dan minta maaf dekat dia . thankyou mak ! iloveyou <3
ohh yeahh ! aku mimpi patah gigi :D hati terus tak tentu arah ! susah hati lah tuu maksudnya . entah ehh ! :D berdoa jee kan ? ok lah aku penat . nak tidur dulu :D suka aku lah :) korang yang buka blog aku nii add fb aku yee sayang and follow twitter aku :D


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved