WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

salah kau !
Friday, 9 March 2012 | 20:14 | 0 Comment[s]

salah langkah kau nii boy ! hahah ! aku nak balik dengan kau ? sorry wehh . tunggu dalam dunia tinggal beruk itupun aku akan pikir dua tiga empat kali . ayat kau memang mantap kan ?
*dia cakap nanti dia kaya . time nurul dah pindah sini dia saja2 wat akai benti depan rumah lama dia sebelah nurul nak tayang kita ape ntah lupa yang mahal punya lah . time tu poket aku kembung .
pastu tibe2 nurul nak kat aku balik plak kan (buat muka bangga) jangan harap aku nak kat dia .   
hahah , ayat takboleh blah kau bagi kat orang , dah lah kau buruk kan aku dekat orang . takcukup ? dengan ayat bajet kau . tolong lah wehh ! :D 

korang baca nii ? nampak ! nsba tuu nama aku . dia minta maaf dekat aku . tapi masih buat sial dengan aku . memang aku benci betul lah dengan mamat nii . kau kaya mcm mana pun aku tak kisah jangan kau risau . kau takhandsome mane pun. sumpah aku benci kau ! babi jee gaya kau . aku taknak maki tapi kau lebih-2 dah . 



OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved