WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

my babyboo :(
Saturday 17 March 2012 | 05:47 | 0 Comment[s]

korang tengok gambar nii :'( masa dia accident bapa aku nampak gambar nii aku sedih gile wehh . aku sedih sangat . nasib tade pape , kalau teruk aku taktahu mcm mana aku :) imisshim somuch ! rindu nak peluk dia , rindu nak cium dia . semua aku rindu , entah kenapa aku rindu dia sangat . tak terkata rindu dia . semalam call dia . sayu jee suara dia . mesti dia sedih kan ? mesti dia rindu kami . masa call dia aku dah meleleh tapi aku tahan jee . taknak bagi dia dengar nanti dia cakap ape pula kan ? taklama pun , takboleh nak dengar suara dia . benda nii dah lama tapi sorang pun takbagitahu kami . sedih kan ? kami duduk jauh . kalau ape-2 pun wajib kena bagitahu . :'D dia hidup kami , hidup ayah aku . ayah just ade dia . maklang cakap masa maklang balik dia cium betul maklang , dia rindu kami , dia mesti nak kami balik kampung . tahun nii kami last tokwan . jangan risau . 2 minggu sekali kami balik kee ? bawa tokwan datang manjung . dengar maklong membebel ! HAHA . rindu lah nak lepak dengan family semua :DD


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved