WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

mencari cahaya cinta :)
Saturday 3 March 2012 | 16:16 | 0 Comment[s]
hellohello ! seperti tajuk diatas yee . saya yee ingin memberitahu yee . saya sedang mencari . hoho . 
now ! i'm single :( alahai ! kesian nye minah nii . 
nak cari lelaki yang betul-2 sayang saya , bukan untuk mempermainkan hati saya . maafkan saya :(
nak lelaki yang jujur sejujurnye . ape nii ? susah sangat nak cari lelaki mcm aku kan ?
setia . aisehh ! saya setia ok ! untuk lelaki yang saya rasa patut saya sayang .
then ! sebelum aku jatuh cinta dengan orang yang takpatut aku jatuh kan cinta . 
aku nak dia blah dari hidup aku ! haha ~ smart dehh ! 
bila nak balik semenanjung nii . nak cari orang semenanjung . nak cari couple dekat-2 . 
tapi taknak lah yang dekat sangat . biar dekat janji yang takpoyo ! handsome ~ :DD 
fuhh ! kalau handsome kan bagus , and yang paling penting disini adalah pandai dan ade masa depan :)
senang lah if aku jodoh ke kan ? sape yang nak couple tade masa depan ce cite sikit wehh . 
korang nak hidup susah kee ? nak ? semua taknak ! cukup ke hanya kasih sayang ?
korang nak makan kasih sayang tuu ? beli barang guna kasih sayang ? takkan ?
jadi pikirlah sendiri . pandai pula aku dekat sini . taknak lah orang cakap mata duitan kan ?
sape yang boleh hidup tanpa duit ? nak masuk tandas pun guna duit . haih ! 
manusia zaman sekarang pandang duit ok ! :D


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved