WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

berkali :D
Tuesday 13 March 2012 | 21:44 | 0 Comment[s]

salam ! hehe :D kenapa ehh ? perasaan aku takboleh tukar . yes ! aku try anggap kau kawan . kau kawan , kau kawan dan kau kawan aku . tapi kenapa wehh ? takboleh sangat-2 takboleh . kau layan aku best woo :D tapi kadang-2 mcm sial ! hahaha . buat sakit hati aku . aku lupa ex-2 aku . aku cuma ingat kau . hanya kau ! why ehh ? ce cite dekat aku . kadang-2 aku malas nak contact kau . biar tersimpan lama rindu aku dekat kau . ohh yeah ~ mesti kau rindu aku ? rindu kee ? mcm tak jee kan :'( aku tahu . kau handsome , ade rupa boleh dapat better dari aku kan ? yes ! i know it . tapi biar lah wehh :D aku malas nak jiwang-2 sangat . jiwang sikit pun boleh ! kenapa ? nak suruh aku tulis banyak ? aku yang penat sayang . sayang , sayang :D aku SUKA dekat dia , SUKA sangat-2 . sangat-2 taw . harap dia sentiasa happy :) dan SIHAT :) sudah semestinya . aku taknak tengok dia sakit . takmahutakmahu dan takmahu :(  aku takpandai karang cerita . kesian aku . cerita aku takbest . sape yang stalker aku tuu . kesian jee :) baca cerita tak best aku kan ? tapetape . dia boleh baca cerita aku yang nii ! cerita aku suka dekat mamat poyo sorang nii . poyo ? taktak . dia baik , handsome :D aku puji dia jee , bior dari aku puji orang lain . buat kena cakap jee kan ? ok lah ! aku lapar . makan dulu . baiy !


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved