WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

saya nak nii :(
Sunday 5 February 2012 | 00:10 | 2 Comment[s]



saya impikan mcm nii <3 hope dapat dan berwarna purple .
wajib tuu . purple campur pink woikwoik :DD
nanti nak buat bilik mcm tuu . alamak ! menawan kalbu kan ? aku tahu . 
nak kereta yang bumbung dia boleh buka dan berwarna purple 
kamera tuu , mak cakap nak belikan . tapi taktahu bile
nanti lahh tuukan ? 
nak jadi pramugari , model kee ? apeape lah  . 
janji dapat duit boleh bagi mak dan ayah . mak cakap selagi dia takrasa duit hasil aku . 
dia tak kan bagi aku kahwinn . bagus kan ?
 aku nii bukan pandai nak tulistulis nii . takmcm korang . ayat sedp jee .
yang aku nii . ape punya crita punn aku taktahu lah :(


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved