WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

♥ nyawa jantung ♥
Tuesday 7 February 2012 | 18:30 | 2 Comment[s]

korang nampak tak nii ? nii jantung hati aku nyawa aku :) 
malam tadi aku mimpi buruk pasal baby aku nii . ya allah ! jauhkan lah semua tuu . aku taknak apeape jadi dekat dia . 
mimpi tuu hantui aku . kalau apeape jadi dekat dia , sumpah ! aku tak kan duduk senang . 
walaupun aku selalu gaduh dengan dia , selalu sangat kott . 
tapi dia lah yang paling aku sayang . aku nak gembira kan hidup dia , mewah kan hidup dia . 
aku nak selalu tengok dia happy even aku selalu buat dia nangis :')
aku just suka kacau dia jee , dia pun satu , selalu sakitkan hati aku . 
aku punn sakit hati lahh ! aku taksuka dia kurang ajar dengan aku . 
ouchh ! taksuka ohh :) 
aku sayang dia seumur hidup dan dia nyawa kedua aku :D

ok , baiyyy ♥


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved