WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

menyampah saya :)
Thursday 2 February 2012 | 21:16 | 0 Comment[s]

haha ! sudah tentu cerita aku tade kena mngena dengan gmbr dekat atas :DD
eheh ! ade orang bajet dia taiko , bukan ape lah tapi sakit hati aku tengok gaya dia .
its okay lah awak :DD
now , cerita pasal lain . dia kembali baik dengan aku . 
aku anggap dia kawan jee , ok lah tuu .
tak lama lagi nak chow , alhamdulillah ! tak lah aku sakit hati tengok muka orang-2 aku taksuka .
elele! yang aku tahu akutaksuka orang jee , orang dekat aku ? 
ade aku kisah ? aku ok jee tapi kau yang buat masalah .
taknak kawan kau dahh . buang masa buang tenaga ok :)
hope tade yang terasa sebb saya takcakap kau. 
tapi kalau terasa juga , ape boleh buat kan ?
terima jee lah . :DD
okok ! baiyyy :D


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved