WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

kurang ajar :p
Thursday, 16 February 2012 | 00:04 | 0 Comment[s]

perempuan kurang ajar kan kau ? aku tahu dahh ,. tengok muka kau yang sial tuu pun aku dah tahu . 
buta sangat kee kau ? takreti nak cakap sorry ?
bitch memang macam you semua . jerit-2 . ishh ! tolong lah wuiii . 
muka canti hati busuk . berubah lah kau nakk :DD 
kena hantar sekolah tapi sivik tade , itu lah masa sivik kau ponteng kan ? 
itu perangai mcm sial . aku taknak juga maki-2 tapi kau tuu dah lebih lahh . buat aku meluat :)
tak kan sekolah tuu kau nak konker , nak suruh budak junior tabik hormat dekat kau ?
maaf yee , itu bukan sekolah bapa kau . aku bukan apee . 
aku takreti nak gaduh-2 . takreti nak pukul-2 . 
sebab aku nii penakut . mak tak ajar pun gaduh-2 nii . 
dari kecil aku tak kena didik mcm tuu . lagipun aku tak kawan dengan orang-2 kuat . 
aku kawan dengan budak biasa-2 jee . tade geng aku nii . :) 
buat penat jee cari gaduh , nanti aku suruh bapa aku g sekolah jee :) 
nak mengadu dekat cikgu aku boleh lah . kesian aku kan ?


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved