WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

benda dah lepas kan ?
Monday, 20 February 2012 | 01:53 | 0 Comment[s]

disini aku ingin mengata kan sesuatu yang sangat berharga . aku rindu ex aku sangat-2 .
sesangat-2 . korang tahu ? tak kan ? hmm , kadang-2 boleh mo aku . duduk dalam blik .,
aku menangis aku meraung , hahah . diorang takrindu aku punn . 
korang tahu tak ? aku tengah tunggu ex aku tuu muncul balik . 
bukan untuk kapel balik tapi aku nak tahu khabar dia . 
mana aku nak cari dia wehh ? padah selalu tukar num kan ?
tapi dia masih ade num mak , abang . 
awak ! mcj saya , call saya . saya sedih :(
saya rindu kau . rindu tahap babi , sial setang . semua wehh . 
asal aku buat mcm tuu ? asal aku takhargai kau dulu ? asal wehh ?
now , aku taktentu hala sebb kau . hmm , wehwehweh . call aku !!!

aku nak kahwin dengan aliffaziz <3 *tade kena mengena


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved