WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

alamak !
Wednesday 1 February 2012 | 22:59 | 2 Comment[s]

comey itu arnab ! 10bulan lagi . haha . sangat-2 tidak sabar . nak tahu ? aku tercouple dengan orang mulut longkang . HAHA . diabaca ? ahh ! lantaklah . hoho . sape suruh kau ? ade aku suruh ? tade kan ?
aku ingat blog aku kena tukar password dia , fulamak! sangat risau perasaan nii . 
lama dah aku tak update blog , mane tak nya aku jatuh miskin seketika . HAHA
bb rosak , kesian kan aku ?aku tahu. 
saya single sekarang ! saya bebas dari itu lelaki . 
ehh-2 , saya try call num ilham tapi orang lain yang angkat . orang tuu beli num tuu . kesian kan ?
nakcari dia dah susah sekarang . 
aku dan tatan seperti biasa . <3

OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved