WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

si comel ;p
Thursday 8 December 2011 | 01:39 | 0 Comment[s]

alolo ! comel kan ? memang comel tapi sayang aku takut dengan haiwan nii . 
bukan nii jee kot . semua haiwan aku takut kecuali semutt , 
seram doee dengan haiwan nii , dan tempat yang aku suka dan selalu pergi penuh dengan kucing .
rumah fatin , kampung mak , kampung ayah , rumah de , dan rumah maklong . 
whatthehell ! aku kat sana mesti di selubungi rasa takut dan menyeramkan . 
tolong aku boleh ? macam mana nak suuka haiwan nii ? aku try pegang tapi aku takut , 
orang cakap dia tak cakar ape bagai , sumpah aku penah kena . sakit bhaii !
haiwan berbulu yang cute , kawan-2 aku ramai yang suka binatang .
dan diorang telah memelihara haiwan tersebut , doedoedoe ! bela ikan punn tak kut

btw , kucing memag comeldan manja !:)


| NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved