WelcomeBaby!
DashboardFollow
CachaAzman
Sing A Song

aku nak balik !!
Saturday 10 December 2011 | 06:26 | 0 Comment[s]

aku takbebas dekat negeri orang , ini bukan negeri aku . aku nak balik !
sejak dah besar aku rasa bosan duduk tempat orang , sumpah aku takbebas . duduk sini best tapi aku dah mula takselesa . tolong ya allah ! bawa aku balik sana . aku betul nak balik dah .
kenapa ehh ? aku sendiri takdapat tangkap kenapa . yang aku tahu jiwa aku nak balik dan jiwa aku rasa bosan bosan dan bosan .
kawan ? hadoi ! sah-2 nii negeri orang ape-2 jadi punn mesti diorang pilih bangsa diorang .
jiwa aku sakit lama-2 duduk sini tapi aku sedih tinggalkan ojeng , ecal , oink , beat banyak kott.
tapi jiwa aku lebih penting , mak cakap kalau takdapat daftar terus kamiout darisini . 
aku sekolah dekat semenanjung jee , aminnn !!!!!!!! 
aminn kan sekali taw taw taw . tolong bawa aku balikkkkk !
nak gila aku duduk sini , hoho !


OLD | NEW

Hi :) Blog CachaAzman here ;) Thankyou *tunduk*

MyPost
AboutPrincess
Links





Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :CachaAzman
Resources :

Copyright(@)2012.All right reserved